ÄNTLIGEN ! !

2009-04-30 @ 13:49:50
Nu e man ledig fram till måndag natt  ! Hur skönt som hellst. Jag vet ännu inte vad som händer i kväll, Har ingen större lust med något.. Ska ta nån öl o kanske bara mysa med katten framför en film.. Du vet, det vanliga ! :)
Funderar på om jag ska ta o packa ihop mammas laptop o åka tillbaka med den nu, Har inge annat bättre för mig.
*kurrrrr* e lite hungrig med känner jag. Kanske ska ta en bit mat o koppla av en stund innan man planerar något mer.

Men till alla er där ute i sandviken o övriga delar av världen, om ni får det tråkigt på era planerade fester ikväll så kan ni ju alltid komma på en rom/cola o snacka skit o mysas lite

Pill i naveln o ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0