Måste ta tag i livet !

2009-04-29 @ 16:29:05

Ciao !

Jag har inte så mycket att komma med för tillfället. Fick mitt internet att funka idag, varit utan internet i 7 dagar. :S Det va tungt i början. Men på slutet så va det inte så jobbigt.. Eller jag hade ju dongeln. den är väl inte så bra, men det e bättre än ingenting..

Men nu till dagens rubrik, Jag måste börja gå ut o ta dags promenader igen. Det räcker inte med gymmet. Fast jag har ju även varit dålig på att gå till gymmet dom senaste veckorna med. Saknar min super blomman. Min tränings kamrat. Men jag får väl försöka ta tag i det där igen. Är ju alltid kul med nya person rekord. Men finns det nån främling där ute som e intresserad att ta med en kebab mage på lång promenader så säg till.

Men nu ska jag ta o städa o ösa lite Pantera så att grannarna blir sura..

pusspåstjärten


Kommentarer
Postat av: ``Maria´´

Sv: Hahaha, varför då? :D Det skulle aldrig falla mig in att ha en vit valborg ;)

2009-04-29 @ 16:51:45
URL: http://marianehvvonen.blogg.se/
Postat av: ``Maria´´

Men vadå? Jag är inte alkis, jag får bra fyllor och älskar det :P Så varför vara en fest dödare och va nykter? Va nykter du om du tycker det är så kul :P Jag super då jag

2009-04-29 @ 17:36:17
URL: http://marianehvvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0