Nu va det väl dags att uppdatera..

2009-08-04 @ 22:17:24
har varit dålig på detta en sväng igen nu, har varit mycket annat att stå i så här med omställning av livet. Jag kan iaf rapportera att sist jag ställde mig på vågen hade jag tappat 17kg , o det va för ca en vecka sen. så jag hoppas det e på ca 20 i dag, men jag kan ju bara hoppas..

Tänkte göra så här, jag som alla andra läser ju andras bloggar o har lagt märke till att folk håller fråge stunder på sina bloggar.. så tänkte även jag göra det..

Fråga va ni vill o jag lovar att svara ärligt på allt. hur sjuka eller privata frågor som hellst o så många ni vill ställa.. jag kollar igen om ett par dagar o då svarar jag på dom jag har fått..

Annars får ni gärna komma med förslag om vad min blogg ska ta för riktning.

Kommentarer
Postat av: natalie igen!! :D

fan, du ska ju dela med dej mer av ditt liv dina tankar, eftersom man aldrig pratar med dej.. =) ta bilder och beskriv vad du gör och hur du känner dig, och kämpa på vännen :D

2009-08-06 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0