Ink Bash 2010

2010-08-28 @ 23:16:35
Precis kommit hem i från sthlm. Jag, mamma, mormor, Annika, Dennis, Anna, Elina, Cattis o Nisse va ner till sthlm i dag o shoppa lite. Sen avsluta vi dagen med att gå på ink bash där jag skulle visa upp min tatuering.
Min plan gick i lås, jag fick mormor att gråta när jag gick upp på scenen o visade henne tatueringsmotivet som va bilden från deras bröllopsfoto.
O då jag kom fram till hon som höll i micken. Och skulle berätta lite om mig själv.
Så tror jag hon hade sett att jag stått med mormor innan tävlingen. För när hon frågade mig vilka motivet föreställde o jag sa vilka det va.
Så vände hon sig direkt i mot mormor o kollade på henne o jag pekade ut att det va min mormor.
O då ropade hon upp mormor på scenen med mig.
Så mormor entra scenen med tår fyllda ögon o hon fick stående ovationer från publiken.
Då fick jag gåshud o en tår i ögat. För jag kunde se hur stolt mormor va. O då kändes valet av tatuering så mycket mer värt än vad jag kände innan. Inte så att jag inte va stolt över den innan. Men efter att jag såg hennes blick när hon kom upp på scenen, då visste jag att hon va stolt o hedrad.
Och jag har aldrig känt mig så älskad som när hon omfamnade mig framför alla.
Trots att vi inte tog nån placering så va det en dag i mitt liv jag ALDRIG kommer att glömma.




Vi tar dom nästa år mormor.. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

KÖP nya strumpor

2010-09-11 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0