instick

2010-08-28 @ 23:24:11
Just ja ! kom på att jag glömde berätta om farbror som va nere på Palaia när jag köpte mat i fredags.
Kom fram en herre i 45 års åldern o frågade mig om texten jag hade tatuerad på bröstet gjorde ont?
O jag svarade honom med att säga att det inte va så farligt.
Sen frågade han om jag hade nå mer än den på armen. Och jag började peka o gestikulera vart på kroppen jag hade alla.
O när jag kom till låret o berättade att jag hade bröllopsfoto där. Så vart han väldigt lyrisk o entusiastisk på att få sen den.
Så efter mycket om o men så visade jag honom tatueringen, o förklarade min starka relation till mina morföräldrar.
O under tiden jag berättade, så började han att gråta. Eller gråta e fel ord, han stor böla !
Då han oxå hade haft en stark relation till sina fäder så han kunde relatera till vad jag berättade för honom.
O han tyckte det va en sådan fin gärning av mig så det va det som hade fått honom att börja gråtit. O det tyckte jag va den starkaste o bästa bedömning jag har fått på den än så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0