anabolic steroids

2010-12-06 @ 04:23:13
Jag har utvecklat en osund nyfikenhet till doping, sitter o studerar dokumentärer o intervjuer från folk som dopat sig. Kollat på "Bigger stronger faster" jag vet inte hur många ggr. Sen såg jag en ny igår som hette "Doping Forever" Min nyfikenhet kommer ifrån att jag inte köper att det ska vara så effektivt som det är. Så därför började jag studerar fenomenet doping. Och dom som nyttjar det. Men om det nu är så effektivt som det sägs.. Varför ska man då förbjuda det. Varför skulle man inte vilja dra nytta av att ha en SUPER art!?
Varför inte utveckla det. Att hjälpas åt att utveckla det så att du kan få bort alla biverkningar.
artikel #mce_temp_url#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0