Fitness Festivalen

2010-12-06 @ 19:44:13
Fan va jag e taggad till Lördagen. Ska bli sjukt kul att se Jay Cutler !!!!
Vi slutar jobba på Lördag morgon, o drar direkt mot gbg! Det blir att samla motivation o tok mycket pep !
Ska handla hem massa kosttilskott hade jag tänkt mig. Köpa hem lite testa på produkter o hitta på en vinnare o köra på.
Sjukt nöjd med mitt protein jag kör på nu. Det är UNDERBART!!!!
Samma så vart jag riktigt nöjd första gångerna jag körde på mitt BWO kreatin Jack 3D, men effekten har avtagit. Men första 3-5 ggrna undra man nästan om det va nå olagligt ner mixat i burken.
Fick sån kropps temp av det. Svettades som en julgris dagen innan jul på det. O fick såna stickningar i kroppen.
Så om du e som jag o har svårt att känna att ett kreatin funkar, testa detta! ! !

Kommentarer
Postat av: Maria

Antar du tycker det är rätt trist att Jay Cutler inte dök upp på fitnessfestivalen. Känns som att det inte kommer komma så många fler "legender" till Sverige hädanefter ^^

2010-12-13 @ 19:37:37
URL: http://hypnopoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0