sicken rygg !

2010-12-02 @ 11:50:34
precis varit nere på gymmet o kört igenom ena halvan av mitt ryggpass. Nu återstår bara t-bar o marklyft på söndag.
Så nu avnjuter jag min protein mix, 2 dl kesella, 1 skopa protein, o en näve med björnbär.. MUMS ! ! !
Så sjukt nöjd med smaken o konsistensen på detta protein. Får se hur jag känner att det funkar om en vecka eller två.
Men det har ju fått bra respons.. Men men är det något jag har lärt mig på denna resa, så är det ju att min kropp inte fångar upp det som verkar vara bra på andra.. Ta bara allt jävla kreatin jag testat med aldrig riktigt fått samma effekt av som alla andra påstår att dom fått..
Men men.. Nu ska jag tvätta det lilla o stora huvudet för att sen klä ut sig till en michellin gubbe o gå tilll jobbet.. 


-lightweight-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0