Tomten kom tidigt. =D

2010-12-01 @ 22:47:50
Va o hämta ut lite nytt ifrån Gymgrossisten i går, alltid lika kul.
Fast man vet va det är man har beställt. Så är man alltid lika ivrig att öppna det..
Så nu blir det hård bulka till mitten på mars. Sen ska jag börja deff träna igen.. hoppas att det ploppar ut lite synliga muskler.
Men jag skulle ha haft en PT, en som kan det där med deffinitions träning. Finns en tjej i stan vars blogg jag läser dagligen. Hon verkar ha bra koll på det där. Så funderar att fråga henne om coachning..
Nån som e elak som fan o tvingar mig till att göra saker skulle sitta fint. Gillar ju att pressa min kropp o testa va kropp och huvud klarar..
Så ska skicka ett seriöst mail till henne o kolla om hon är manad till den uppgiften..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0