- bloggar vidare -

2010-01-11 @ 04:08:41
jag ska även tillägga lite bra saker som har hänt, vi tar i från nyår, o skulle jag komma på nå mer från tidigare så klämmer jag in det.. Nyår va det ja ! mina nyårs planer fanns inte, jag hade planerat o bara sitta hemma o myst med katta. Men min storasyster fick mig på andra tankar.
Och efter inte för svår övertalning så planerade vi att vi skulle mötas på steeltown runt 22, så jag begav mig till krogen.
Väl där så fick jag inte tag på dem. Så beslöt mig för att sitta ner o vänta.
Beställde en öl o satt mig vid ett bord o kollade på trubaduren. Vid bordet brevid mitt satt det två unga flickor med en flaska skumpa.
Jag visade dom inge intresse, utan bara kollade in dom som man gör för att kolla om det än några man känner.
jag drack en öl o jag drack två, sen kom en av dessa flickor fram till mig o frågade om jag ville göra dem sällskap vid deras bord. 
Och jag tänkte att det inte skulle göra nån skada, så jag beslöt mig för att göra dem sällskap.
dom presenterade sig som Jenny-maria och Maria. väldigt trevliga töser, J-M hade sån härlig energi o utstrålning. va mest hon jar pratade med under nyårs kvällen. 
Jag fick dessvärre inge intryck av Maria första kvällen vi träffades. Kan ha att göra med att hon hade en otroligt svartsjuk pojkvän som kom o satt sig o övervaka henne. 
Till slut kom min kära syster o bossen strax innan tolvslaget, vi ringde in det nya året på steel. Sen gick vi vidare på efterfest hem till bosse. 
Jag, syrran, bosse o något ragg syrran fixa åt honom.
och någonstans på denna väg tappa jag bort min kort etui. :(
tror jag va på efterfest i ca 30 min. sen ringde jag underbara Kajsa o hon plocka upp på väg hem i från gävle. 
Vi rökte o pussades på parkeringen, Sen gick jag upp o la mig. 
För mig va det bra nyår.  Fick två nya vänner i att ha träffat Maria o JM,. Så det va nog det bästa med detta nyår.

xx Bojjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0