2 dagars

2010-01-17 @ 17:32:23

Jag låg vaken en stund i natt o fundera i dimman, Va på väg att lägga ner det här med att blogga igen, men sen slog det mig. En av världens största charmörer skrev ju en form av blogg.. Eller om jag minns rätt, som han sa va det en journal.
Jag pratar ju så klart om Bert Ljung ! vem minns inte denna lilla go´bit.. Fan va det va härligt att va ung, kolla på lill erik, klimpen o den där fula som jag inte kommer på vad han heter.

Men mer då, joo som rubriken säger, vart en två dagars.. O det är inte allt för ofta det händer. Men det va trevligt. Lika bra att supa ner sig så att man klarar av dessa kommande månader utan alkohol.
Jag har för övrigt varit snus fri 9 dagar.. Det e jag stolt över.. dock inte varit rök fri. Men tog min sista cigg i morse.
Så nu blir det inget dera.. Kommer bli tungt.. men men

Sen håller jag på funderar på att planera in ett möte i uppsala..
Men får se vad jag förväntas få lös för pengar först.. Berättar mer om det senare.

:D

För övrigt så saknar jag flämtan en hel massa :(    Men har haft så jävla kul dom senaste dagarna så det har hjälpt till att fått tiden att gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0