Det va ett tag sen

2010-01-09 @ 19:10:10
Följande som kommer att visas är inget för kräsmagade.. Det ni kommer få se äcklar mig och jag antar att det kommer göra det samma med er.. Men snälla skriv inget elakt. För jag har fortfarande dåligt självförtroende


FÖRE vägde in på 130,2 kg
Detta kort är i från 14 juli-09 dagen innan jag tog tag i mitt liv o vad jag åt.



EFTER vägde ut på 90,3kg den 14 sep 2009, då va jag skinn o ben. Har inga bilder från dess..

denna bild är tagen 10 dec -09 efter ca 7 tränigspass i veckan, o efter ett sunt levene. Utan kolhydrater o röttkött.

på detta kort har jag balanserat mitt vatten i kroppen o jag har inte en tom magsäck, så detta kort är i från min nuvarande snittvikt på 94,5kg


Som ni ser så har det hänt lite sen dess, 40 kg närmare bestämt. Det värsta är att jag lät det gå så långt innan jag tog tag i det, Jag har förstört min hy pga mitt tidigare levene. Så jag får se om min hud kommer att dra in sig mer.. Men nu har ni fått en uppdatering på mitt liv. o varför jag har varit så passiv på mitt bloggande.

Kommentarer
Postat av: Hööken

Du har gjort ett bra jobb med att gå ned i vikt. Men det svåra jobbet är kvar, att hålla vikten.



Lycka till!



/Hööken

2010-01-09 @ 19:36:56
Postat av: bojjan

jag har inte änns kommit halv vägs, jag ska trima till magen mer, testa tappa 5-7kg till.. O hålla vet jag kommer bli ett helvete.. jag kommer aldrig mer kunna släppa detta..

2010-01-09 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0