Förbannad !

2010-01-20 @ 12:18:54
Nyss kommit hem i från möte med SAS o facket angående min lön, jag med facket håller på att förhandlar om min retroaktiva KV-andel.
Så jag har spenderat strax över en timme med att sitta i ett rum med höjdare som har stått o argumenterat fram o tillbaka om mina pengar. Medans jag satt tyst i ett hörn o försökte förstå mig på deras flashiga ord.
Slutade med att företaget med SAS försökte mörka, medans Jerry från facket som stod på min sida försökte allt för att lyfta allt.
Sluta med att vi inte kom fram till något. Utan att vi ska sätta oss ner igen, efter att jag har Jerry har grävt fram ännu mer, o ännu djupare.

Sen så va jag ner o köpte mer soppa på xtra. Så snart har man ett helt laget hemma. =D

Snart ska jag väl ut o luncha. Kajsa-bajsa skulle iväg o jobba, så hon skulle inte hinna med det.
Så av en slump skicka Emelie sms så då fråga jag om hon va sugen, o det va hon.
Så jag väntar på att hon ska höra av sig om vart vi ska gå o äta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0