Måndag. 10 dagar

2010-01-18 @ 20:59:19
Nu e det 10 dagar sedan jag snusa. För jävla tungt e det.. Känner av att jag är ganska tjurig.. Är nog inte världens trevligaste. Men det får folk anpassa sig till den närmasta tiden.

Mer då, jag jobbar nätter för tillfälle, hade hoppats på att tessiliano skulle ha kommit o tagit en kaffe med mig i går.
Men såg inte skymten av henne.
Får bli en annan dag.
Annars så känner jag att jag har fått en hel del uträttat idag, va o köpte soppor, sen ringde jag o höjde min skatt med en 5 hundring.
Så ringde jag över en konsulation nere i uppsala.
Sen va jag hem till masse o drack kaffe.
Va även o köpte kattmat till lilleman..
Sen tog jag en promenad ner till gösta samuelssons o byte kod till mitt servicekort. För jävla skönt med plus grader ute.

Nu sitter jag o väntar på att gå ner till jobbet. Eller om nån hör av sig o kanske säger "ska vi låsa alla dörrar o släcka allt ljus till morgondagen gryr?"

Men det kommer hon ju inte att göra.. Så jag får ta o jobba i ställe då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0