undra va det ska hända för skit i dag då !?

2010-01-11 @ 22:47:23
Precis kommit hem i från jobbet. O nu vet jag inte vad som händer, hade hoppats på att nån skulle ha skrivit på msn eller FB över att hitta på något, Men icke !
Så nu sitter man här igen, all alone..
Men det hade ju kunna varit värre. Hade ju inte kunnat suttit här. :)

hoppas på att det ska vara bra tempratur ute i morgon. Så jag kan springa lite.
Går o hoppas på att Kajsa ska höra av sig nån dag, saknar min lilla flämtare. Men jag har gett mig fan på att jag inte ska vara den som jagar efter.
Vet inte vad som har tagit åt mig. Den jag har varit i det här fallet är den raka motsatsen till vad jag brukar vara.
Nu är jag den klängiga den som är "på" hela tiden, o jag brukar vara den andra.. Den som aldrig vill ses, o som alltid har en ursäkt. Jag säger inte att Kajsa gör det i mot mig så ni får inte tolka det fel.
Utan det jag ville säga va att jag av nån anledning har gått i från att vara den som inte orkar hitta på något o inte vill umgås hela tiden, till den som alltid vill hitta på något. (den jobbiga ut av oss).
Jag vet att det inte är bra att vara för mycket "på" !
Men det är jävligt svårt när man saknar personen konstant, när allt känns så rätt.
O ni ska veta att jag är fenomenalt duktig på att leta på "fel" på mina dejter, hitta något som jag kan skylla på. När jag får kalla fötter, för det är inte första gången jag fått kalla fötter o bara lagt ner allt. Allt för jag varit rädd för förhållanden, i ett förhållande så blir man en svag människa. 
Du umgås mycket med en person. O till slut så kommer den personen att se dina svaga punkter. O om personen hittar dom så har dom en chans till att såra dig, o det är jag livrädd för. 
Eller rättare sagt, jag va livrädd för det !  
O nu, för första gången. Så känner jag inte något av detta alls. Nu kändes allt så himla rätt ! men ändå har det blivit så fel.
O jag vet att det har mycket med att göra att jag är ganska krävande. Men jag rår inte för det. Jag gillar att prata konstant, att alltid hitta på något..
Tro mig det kommer svalna med tiden. Men det kommer aldrig att försvinna.
se det som smicker ! Att jag tycker om dig så pass mycket att jag konstant vill höra av dig eller träffa dig. Ska inte det vara nå possitivt ?

Men jag vet inte hur jag kom in på detta. Jag tyckte bara att det skulle vara skönt att få lätta lite på vad jag känner o tycker. Skulle gärna vilja lägga upp en bild på henne så ni får se vem hon är, men jag tänker inte göra något sånt utan hennes tillåtelse. O jag vet inte om hon vill det.
Men ni får en bild på mig iställe, minst lika bra !


Annars så e det ganska bra med mig. inte tagit nån snus sen i fredags, så det är 3 dar. Men det har varit jobbiga dagar. Har dock rökt lite, eller rättare sagt en hel del.. Inte för att jag tycker det gör saker lättare, mer att det gör snus sugen större.. Men jag ska hålla i.. :)


Hmmm.. vad mer!?

Joo, just ja! Maria drar till Africa på onsdag o blir borta i 6 veckor, fan va det suger ! vem ska jag terrorisera då ? jag som precis börjat att få kläm på na ! Hon är inte lika öppen som J-M., så det tar lite mer tid att få nå kläm på henne. Tänkte att jag skulle fått chansen att sätta mig ner själv med henne o prata med henne o kolla hur hon mår efter helgen, jag tänker inte gå in på vad som har hänt henne. Det är inte min sak att berätta det. Men jag förstår att hon e sårad o kommer ha svårt att lita på karlar.
Så därför måste jag få hon att in se, att alla karlar är inte lika hemska.
Men att det inte finns nå bra karlar.

men nu orkar jag inte med detta mer..

xx Bojjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0