WoOoHoO ! !

2010-01-16 @ 03:27:02
Precis  kommit hem i från en kul kväll på puben.. Fan ! Bosse, det är en skön prick det.. :D Kul o sitta o göra narr av honom.
Va lite svårt att supa utan att få ta en snus..
Så jag har rökt som fan ! Inte stolt över detta.. Men jag har lovat mig själv att efter helgen så blir det inte ett blås...
Ska fan inte falla in o röka bara för att man slutat snusa..
Så ska jag skärpa mig med spriten, kan ju inte leva på detta sätt..
Men jag ska ju börja med soppor igen 1 februari.. Så då får man ju bort öl sinnet igen, sen så ska jag fan vara ren i från allt..
Alkoholen blir lagd på hyllan fram tills i sommar nån gång. Efter tatueringar o ingrepp, o nikotinet hoppas jag att jag slipper falla tillbaka till.
Jag vill ju inte sluta så det gör det ju lite svårare.. Jag tycker om att snusa, men det är så jävla dyrt.
Sen så vill jag ju ha en ren kropp, min kropp är ju mitt tempel. Så jag ska ju hedra o vara mån om den.


Sen ska jag även tillägga att jag har boka körning till MC kortet.. v 16, 17 o 18 mån o tors har jag mina kör lektioner. v 19 har jag min risk tvåa. Sen v 20 har jag skrivningen igen. Så efter det så ska jag få en uppkörning så fort som möjligt.
Fått en sjuk energi för MC kortet igen..
Så det ska bli sjukt kul ..

Men men, nu ska jag sova.. Få se om Ange hör av sig för att få sällskap hem.
Jag gillar inte att hon ska gå hem själv., Är lite pappa åt henne, vill ju inte att något ska hända.. :(

Så jag lägger mig o få se om hon ringer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0