51 frågor med mina svar

2010-03-26 @ 18:04:06

51 frågor och svar.

1. Hur ser din drömtjej ut, om det bara gäller utseendet? 
- bra utstrålning, charmig. vackra ögon, o ett livligt hår. Hatar flickor med platt o tråkigt hår
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? 

- Jajjemään !
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? 

- Mina kollegor på jobbet
4. Hur lång är du? 

- 1,95 ståtliga
5. Vilken är den senaste filmen du sett? 

- Sitter o kollar på Helloween II remake nu..
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: 

- Hej hopp, hur e det med dig ?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? 

- messa, ringer gör jag bara till mamma..
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 

-Skilda.
9. När såg du senast din mamma? 

-det är nån dag sen.. kanske till o med en vecka sen.. Usch,.. nu vart jag o sakna mamma :(
10. Icke godkänt i något ämne? 
- Natur
11. Mvg i något? 

- karosseri, lödning o skärning o bild
12. När vaknade du idag?

-jobbar nätter så jag va uppe vid 15.00
13. Vilken är din favoritplats? 

- där lugnet finns.
14. Vilken plats föredrar du minst? 

- där dom jobbiga är
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- på landet med min lilla lyckliga familj
 16. Hur stor är din säng?
- 120.
17. Vad sover du i?
-jalingar eller naken
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 6 Stycken..
19. Var har du bott/bor?
- jädraås, järbo o nu sandviken
20. Tycker du om kinamat? 

- jupp jupp
21. Tycker du om kaffe?
- Min drog
22. Vad dricker du helst till frukost?
- kaffe
23. Kan du spela poker?
- Japp, bra e jag med
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- 14februari, min lillasyster o en gammal flirt
25. Vill du ha barn?
- Hell yeah ! Massor
26. Kan du några andra språk än svenska?
- rövarspråket o engelska.. samt sandviks mål
27. Har du någonsin åkt ambulans?
-Nix
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- vet inte

29. Vad spenderar du helst pengar på?
- saker jag inte visste jag behövde
30. Är du cool?
- det tror jag inte :P
31. Kan du rulla med tungan?
- kan allt med tungan :P !
32. Vem är den roligaste människan du känner? 

- Masse
33. Vad har du för ringsingnal?
- 50th century fox anthem
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
-jag har inge, men tror mamma har skor
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- doftljus
36. Kan du byta olja på bilen?
- Japp, e ju utbildad för det så..
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- the dirt med motley crue
38. Vem delade du senast säng med?
- det vet jag fan inte.. katten !
39. Dansar du i bilen?
- Hell yeah!
40. När var du i kyrkan senast?
- typ skolavslutningen i 9:an
41. Hur många hål har du? i öronen?
- 6 st.
42. Har du någon piercing?
- Jepp
43. Har du någon tatuering?
- det med.
44. Gillar du någon just nu?
- Yes :/.

45. Har du provat droger? 
- Neej!
46. Röka eller snusa? 

- snusa.
47. Har du pojkvän/flickvän?
- Nej.
48. Vad är ditt mobil nummer?
- 073503753*
49. Vad ska du göra ikväll?
- börjar jobba om 2 timmar..
50. Har du några syskon?
- Ja, två systrar..  o tre ingifta
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- Tuuuusen ! har abonemang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0