Fitness Center

2010-09-01 @ 14:20:49
Va o köpte ett gymkort i dag :)

Så nu ska jag o Tapio börja träna. Blir första passet i dag.
Gjorde även en kroppsmätning. Kommer inte ihåg riktigt allt som det stod, Men vikten kommer jag ihåg ! 93,0 kg !!!
Det e fan otroligt va det e farligt med semester ! från 85,3 slanka (undernärda) kilon. Till denna koloss
Så nu blir det att lägga upp träningen 70% deff 30% muskelbyggnad.
Här ska fan inte bli nå större eller !
Alkohol har jag dragit ner på nästan till noll. Ska ta mig ett krus i månaden. Och det blir på onsdag eftermiddagarna. Då det e afterwork med kollegorna.
Så vi kör första passet i dag. Få se va vi kör för repertoar.

vad mer då.....

Jo just ja! Jag o Tapio ska gå på Toy Story 3 ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0